Årets första nätverksträff för GIF Partners genomförd

Dagen innan seriepremiären höll GIF Kickoff-träff för våra fantastiska partners på restaurang MaCri på Grebbestadsbryggan.
Ordförande i GIFs Marknadsgrupp Kenneth Eriksson hälsade ca 30 deltagare välkomna till några timmars trevlig samvaro. Kenneth informerade om arbetet som bedrivits de senaste månaderna med marknadsföring av Grebbestads IF.
Han uttryckte sin och föreningens stora glädje och tacksamhet över det fantastiska engagemang och den välvilja som visats för att stödja GIF ekonomiskt inför föreningens första år i div 1.

Titta här på bilder från GIFs Kickoff på MaCri

Därefter presenterade sig samtliga deltagare och berättade vad deras respektive företag har att erbjuda. Bland deltagande företag fanns ett stort utbud som t.ex. Marknadsföring genom Q-meet, Datasupport av IntBiz, Försäkringar genom Länsförsäkringar, Profilkläder med tryck genom Proline, Husförsäljning genom Din Bo Butik, Annonser i Veckovis och Radioreklam i Radio Prime, Försäljning av Industrifastigheter genom Svensk Fasighetsrådgivning, Byggvaror från Derome, Köp av sten och sand hos Euro Sand eller Äta ostron i badtunna hos Everts Sjöbod.

Det bjöds på en härlig buffé som Urban på Macri dukat upp och en världsnyhet presenterades i baren i form av GIFs egentappade öl som vi kallar Fotbollslager. Kenneth läste upp en fyndig text på öletiketten som inte författats, men lämnats in av Peter Lillen Svensson.

Därefter tog vår tränare Matti Demegård över och redogjorde för resan från dagen det blev klart att vi var ett div 1 lag fram till vad som hänt nu dagen före premiären den 7 april. Ett uppskattat inslag för alla åhörare.

GIF representerades från styrelsen, marknadsgruppen, tränarstaben samt ett antal spelare från A-laget, vilket uppskattades mycket av våra partners. Det minglades och utbyttes åsikter om mycket och förhoppningsvis hittade några av våra partners något som kan hjälpa dom att utveckla den egna verksamheten.

Träffen avslutades vid 9-tiden och Kenneth tackade samtliga deltagare som verkade mycket nöjda med arrangemanget.
Nästa nätverksträff är Sommarträffen, som ännu inte är fastställt datum för, men samtliga kvalificerade partners kommer att få en inbjudan i god tid.

Stort tack från GIFs marknadgrupp