Äntligen riktig premiär i GIFs nya Partnerlounge.

Kenth Söderberg och GIFs Marknadsansvarige Kenneth Eriksson har lagt ner en hel del förberedelser och praktiskt arbete för att skapa denna samlingsplats för våra fantastiska partners/sponsorer. Med bidrag ifrån PSIV Psykoterapi i Väst (tältet), Grebbestad Färg & Marin (matta), ICA Grebbestad (korvvagn, muggar mm) och Brunbergs Bygg (ståbord) har vi byggt upp loungen.

Hela idén är att våra partners skall känna GIFs uppskattning genom att få en möjlighet att träffa andra företagare och skapa nätverk i samband med fotbollen på Siljevi. Alla får ju dessutom den absolut senaste informationen om hur laget spelar taktiskt och med vilket manskap mm från någon i tränarstaben strax innan matchstart.

"Det är vårt absoluta intryck att alla som besökte oss i Partnertältet kände stor gemenskap och uppskattning av vårt initiativ och det glädjer mig mycket" säger Kenneth Eriksson.

Nu fortsätter vi på alla våra hemmamatcher och längtar till att träffas över en korv och GIFs egen Fotbollslager öl.

Ryktas att Viggo ska väg till USA för studier i höst.

Anonym I förrgår 19:17 Till Forumet

2024-04-19 19:00