Äntligen seger!

Så var det äntligen dags för en ny seger! 1-0 borta mot Väster känns som en stor lättnad!

Efter två raka förluster mot förmodade topplagen Skogen och Skärhamn kändes det mycket skönt att få en ny seger.

Segern innebar att vi klättrade från fjärde till tredje plats, eftersom Skogen, något oväntat, drabbades av sin andra raka förlust.

Detta innebär att vi i nuläget ligger två poäng efter Skärhamn på förstaplatsen. Värt att notera är dock att tvåan Oddevold har en macth mindre spelad, vilket innebär att de vid seger mot Askim på måndag kan klättra till en förstaplats.

Oavsett känndes seger oerhört viktig. Om inte annat för det nu återvunna självförtroendet.