GIF driver Lunden 2012

Enligt överenskommelse med Grebbestad Charlottenlund Utveckling/Charlottenlunds Parkförening kommer GIF under 2012 att driva verksamheten i Lunden.

Det innebär att vi har ansvaret för lokaluthyrningen för stora salen, övriga lokaler och vandrarhemmet samt den löpande skötseln av anläggningen.

Alla bokningar av lokaler sker även i fortsättningen genom InfoCenter, telefon 10080 eller info@grebbestad.se

GIF har ju som bekant drivit Lunden tidigare, från mitten av 70-talet till mitten av 80-talet. Då hade vi kontinuerliga evenemang såsom Tisdagskul och konserter med de flesta av dåtidens stora svenska artister.

Grohed/Ljungskile (b) 0-19