Ny grebbestadsif.se

Efter att ha sett likadan ut i över 10 år har grebbestadsif.se idag fått ett lite nytt utseende och en ny struktur.

Lagom till Mattis födelsedag fann vi det läge att trycka på knappen och öppna upp vår nya hemsida.

Det återstår fortfarande en del arbete med att fylla på med material och funktionalitet innan allt som fanns på gamla sidan - och allt det nya vi tänker oss - är på plats och vidden av bytet kommer synas.

Men bland de nya saker ni kommer märka är t.ex. ett mer integrerat bildalbum, automatiskt uppdaterade tabeller från SvFF och officiell och komplett statistik på våra spelare. Titta gärna t.ex. på Mattis profilsida.

Vi har även gjort ändring som förhoppningsvis kommer göra att våra ungdomslag kommer märkas mer här på sidan.

I denna nyhet: Mattias Svensson

Ryktas att Viggo ska väg till USA för studier i höst.

Anonym 2024-04-23 19:17 Till Forumet

I morgon