Tipset: Gammal är äldst...

Först och främst vill jag be Olle Kristoffersson om ursäkt.

Jag ska erkänna att det första jag tänkte på när jag läste om din skada var hur illa det var för Grebbestads IF och säsongen 2013. Naturligtvis, som den filantrop jag är, har min tankar tagit en helt annan vändning och jag lider kapitalt med dig Olle. Nu när du äntligen hade kommit "hem". Krya på dig!
Då var det ju mycket roligare att läsa nyheten att Jonas Henriksson har lyft sin karriär ytterligare en nivå och förgyller de rödsvarta färgerna 2013. Skitkul!, och nödvändigt. Efter två blytunga debacle ( Mattias, Olle) så behövdes det något i den andra vågskålen och Jonas får väll betecknas som en hyfsat tung pjäs.
Till Jonas förtret har ju undertecknad lagt skorna på hyllan så han får aldrig chansen att ta revanch för att man snurra upp honom på Mats Hedströms veranda på den tiden när det begav sig på Rörvik. Nu blev ju inte Mats Hedström så förbannad för det, för han har ju alltid tyckt om att bjuda hem fotbollsspelare till sin veranda för lite mat och dryck. Ja, ska jag vara ärlig så var det mest dryck han bjöd på. Från något distrikt nere i Tyskland.
Men även om Jonas hade tyckt att det var roligt att spela med mig ähh, och jag ännu roligare att spela med honom hmm, så tycker jag, som den filantrop jag är, att det hade varit ännu roligare om Mattias och Olle spelade tillsammans. Och Jonas förstås.

/" De vackraste människor som vi känner är de som har känt nederlag, känt lidande, känt kamp, känt förlust och har funnit sin väg ut ur djupet.
Dessa personer har en uppskattning, en känslighet och förståelse av livet som fyller dem med medkänsla, mildhet och en djup kärleksfull omsorg. Vackra människor inte bara är."

Ryktas att Viggo ska väg till USA för studier i höst.

Anonym I förrgår 19:17 Till Forumet

2024-04-19 19:00