Div 3-laget Trollhättan BOIS på besök på lördag

Efter två raka matcher i Norge mot norskt motstånd och utan seger i dessa matcher kommer Trolhättans BOIS på besök.

Grebbestad har i alla fall inte sedan hemsidan startade stött på BOIS i någon match så statestikdelen hoppar vi då över.

Trollhättan har hittills spelat fyra matcher och har av dessa vunnit tre st. Bland annat mot Svane som nu tränas av Grebbestads förre tränare Mattias Pettersson-Pohl.
BOIS-Högsäter 3-2
IFK Falköping FF-BOIS 2-0
BOIS-Svane 1-0
Holamlund-BOIS 3-4

För Grebbestads del gäller det att komma tillbaka och då få till 90 bra minuter. Senast mot Östsiden var det fina första 45 minuter för att sedan tappa rejält i den andra halvleken. En del i att hitta vad som kanske var mindre bra skall laget se på i morgon då man skall få se bitar av matchen som spelades in.

Sedan vad det gäller referat från matchen när den är spelad kommer det så småningom. Jag kommer nämligen att ta lite semester och är inte hemma och kan följa matchen. Så referat får komma när jag är hemma igen. Även matchstatestik får fyllas i efter jag kommit hem så håll tillgodo tills det dyker upp.

Som ni förstår av bilden är det dags för ny resa till Liverpool där Jonas och Daniel Söderlund gör mig sällskap.

I denna nyhet: Herrsenior A Trollhättans BOIS