Veckovis HUVUD-partner 2021

VECKOVIS är den lokala annonstidningen och kommer ut en gång i veckan i Strömstads, Tanums och Munkedals kommuner.
Varje onsdag dimper den ner direkt i brevlådan. Den är gratis för läsaren och innehåller många tips från annonsörer och även redaktionellt material med reportage.

Veckovis ambition är att sprida lokala budskap och bli den naturliga källan för information i Norra Bohuslän.
I Veckovis ska alla hitta något spännande att läsa.

Veckovis har en tryckt upplaga på drygt 23 000 ex varje vecka. Av dessa delas cirka 18 000 ex ut till privathushåll och 2400 ex till företagen i utgivningskommunerna.
Veckovis delas även ut till butiker, restauranger, hotell och på andra platser i utgivningsområdet där tidningen kan plockas upp.

På bilden ses Magnus Olsson från Veckovis och GIF`s Kenneth Eriksson.

TACK Veckovis för att ni är med och stöttar GIF 2021 !!

.

Grohed/Ljungskile (b) 0-19