Välkommen till den rödsvarta GIF-familjen 2024!

Säsongen 2024 är nu i startgroparna, seriestart på gång.

Våra A-lagsherrar hade ett tungt 2022 men under 2023 kunde Div. 2-kontraktet säkras tidigare och till slut blev det ett ganska bra resultat.

Våra många ungdomar visade också att det finns hopp om en ljus framtid för GIFs alla lag. Vi har 11 lag och många flickor och pojkar som älskar att joxa med trasan, året runt.

En mycket viktig faktor är den lokala förankringen och stödet från samhälle, näringsliv och privatpersoner. Detta PARTNERSKAP är helt livsavgörande för att GIF skall kunna bedriva den verksamhet vi gör idag.

Inför säsongsstarten för såväl senior- som ungdomslag hoppas vi därför på ett fortsatt stöd från alla tänkbara partners, företag och privatpersoner, så att vi skall klara av utmaningen och kostnaderna som verksamheten medför.

Det är ca 150 olika partners som på olika stöttar oss.

Här kan du se vårt utbud av samarbetsmöjligheter, från ett medlemskap på 300 kr till HUVUDPARTNER med stor exponering - vi gör det partnerskapspaket som passar Dig som vill stötta GIF och vår verksamhet.

Vi vill gärna ha med Dig i GIF-familjen!

Magnus Morin

F09 19:00
Bengtsfors IF (b)
Långevi konstgräs